Tuesday, March 20, 2012

rv26+1

Takana vaikka mitä sekavia unia, joista yhdessä sain lapsen ja annoin sille nimeksi Victoria.

Lisäksi takana on 26 kokonaista viikkoa raskautta, mikä tarkoittaa että noin 13+6 viikkoa jäljellä. Työpäiviä on jäljellä 38 kappaletta, kun lasketaan pois mun kaksi yllättävää, pitämätöntä lomapäivää. (Mitä kaikkea ehtii 38:ssa päivässä tehdä?)

Edessä on huomenna ensimmäinen neuvolalääkärikäynti. Siellä tehdään myös SF-mittaus, ja katselin jo huolestuneena omaa vatsaani, että onko se nyt jotenkin ihan epänormaalin suuri näihin viikkoihin nähden?

Googlen tarjoamien kuvien perusteella luultavasti mennään aika normaalilla linjalla kuitenkin. Otin jo tuossa yhden masukuvankin, mutta vatsa näytti siinä ihan valtavalta, enkä sitten tohtinut sitä julkistaa. Seuraavana päivänä oltiin onneks palattu vähän normaalimman kokoseksi - ja tajusin, että se kuva otettiin melkein samantien ison illallisen jälkeen.

Ulkona paistava aurinko vetäisi puoleensa - sunnuntainakin käytiin Kaivarissa kävelemässä ja Uunisaaressa kaakaolla. Kevät on ihan oikeasti tulossa, ja kohta siirrytään kesäaikaankin. Monesti kyllä tässä oon jo ehtinyt päivitellä miten erilainen tästä kesästä taitaa tulla..

4 comments:

  1. Niin tiedän mitä tarkoitat sekavilla unilla. Huomaan harvase aamu miettiväni mitä omituisempia unia onkaan tullut nähtyä. Piti oikein viime viikolla yhtenä päivänä soittaa äidille ja tarkistaa onko kaikki hyvin, kun olin edeltävänä yönä nähnyt unta jossa vanhempani erosivat. Eihän unella ollut mitään todellisuuspohjaa. Mietityttää todella, mistä näitä oikein kumpuaa.. :D

    ReplyDelete
  2. Mulle isäntä on huomautellut siitä kuinka puhun unissani...vastailen myös sujuvasti jos multa jotain kysyy kun nukun :D Unet on kyllä ollut mitä oudoimpia!

    Mun blogissa on muuten sulle tunnustus :)
    http://vauvalandia.blogspot.com/2012/03/tunnustuksia-22.html

    ReplyDelete
  3. Minä olen nähnyt monta kertaa unta mun vanhempien kahdesta kuolleesta kissasta. Yhdessä unessa pidin molempia sylissäni ja selitin jollekin miehelle, että molemmat kissat ovat jo kuolleet, että toinen oli kuollessaan 16 ja toinen olisi täyttänyt kuukauden päästä kuolemastaan 18 vuotta. Eikä siinä unessa ollut mitään omituista, että minulla oli sylissäni kaksi kuollutta kissaa täysissä ruumiin ja sielun voimissa...

    Lapsesta en kyllä muista nähneeni kertaakaan unta. Monta kertaa olen kyllä sovitellut vaunuja auton takakonttiin ja taitellut vaunuja kasaan.

    ReplyDelete
  4. Joo, se on kyllä uskomatonta minkälaisia unia tulee nähtyä! Ja monestihan mainitaan, että ilmeisesti raskausaikana unet ovat usein entistä vilkkaampia.

    Pitäisi varmaan perustaa joku blogi, johon kuka tahansa saa vaan käydä kertomassa omat unensa :D

    ReplyDelete