Thursday, March 29, 2012

Uni

Ainiin! Tänään on kyllä näemmä paljon asiaa.

Näin viime yönä unta, että olin jo lähtenyt synnyttämään. Olin kuitenkin vähän epävarma, että onko tässä nyt synnytys oikeasti käynnissä vai ei. Sitten tuli sellaiset potku-muljahdukset, että totesin nyt todellakin tapahtuvan jotain. Supistuksiakin alkoi tulla. Seisoskeltiin (??) siinä sitten jonkun toisen raskaanaolevan naisen kanssa ja ihmeteltiin mitä nyt pitäis tehdä.

Itse synnytykseen asti en unessa kuitenkaan päässyt.

Pohdiskelin tossa, että onkohan yöllä tullut oikeastikin isoja potku-muljahduksia ja jopa harjotussupistuksia, jotka ei oo kuitenkaan saanu mua ihan hereille asti? En oo kertaakaan tuntenut (hereillä ollessa) supistuksia ja oon aika tyytyväinen siihen, että oon saanut nukuttua yöni heräilemättä mihinkään. Ehkä sitä yön aikana kuitenkin tapahtuu kaikenlaista!

Mistä vetoa, että synnytys alkaa sitten joskus yöllä ja siinä vaiheessa kun herään, puoli päätä on jo näkyvillä?

2 comments:

  1. En tiedä, johtuiko sun postauksesta vai mistä, mutta näin kanssa synnytysunta viime yönä. Olin supistusten takia sairaalassa, jossa supparit loppuivat ja sain ohjeeksi "kiipeillä puissa", että synnytys käynnistyisi. Muutama hermorata on vissiin solmussa. :)

    ReplyDelete
  2. Hahaha :D 'kiipeä puuhun'. Se on nää meidän kantaisät ja primitiivisyys joka puskee läpi ;)

    'Ja sitten naaras kiipeää puuhun synnyttämään esikoistaan'

    Ergonomia++

    Hitsi mikä perjantai...

    ReplyDelete