Monday, December 19, 2011

rv13+0

Elämä (ja vatsa) taas rauhottunu ja kaikki on as usual ja kuten pitääkin. Kävin aamulla sokerirasitustestissä ja vastoin odotuksia selvisin laattaamatta. Aika meni oikeastaan tosi nopsaan. Luin pari lehteä, selasin nettiä kännykällä ja nuokuin. Kyynertaipeet tietty hirveillä mustelmilla useiden verikokeiden jälkeen.

Tällä hetkellä väsyttää niin etten saisi pidettyä silmiäni auki. Töissä stressikiireahdistus ja koko joulu tulee olemaan samaa, välipäivät mukaan lukien. Duunin huono puoli on tää, tehdään projekteja, joissa on  mukana jengiä ympäri maailmaa ja niin, ei ne Kiinassa vietä joulua - ja projetkin on vaan jatkuttava.

Tykkään kyllä työstäni, mutta tykkään kyllä kanssa lomasta (jota ei tänä jouluna ole)...

Ps. osaisko joku nyt vielä selittää, että jos mun vikat menkat  on alkanu tiistaina, niin sillon tiistai on +1 päivä (näin ne laski ultrassa, joka oli perjantaina ja +4 päivä). Onko maanantai siis +0 vai +7? En tajua. Luulin ultraan asti, että tiistai on +0, keskiviikko +1 jne.

3 comments:

  1. Mä en tiedä olinko mäkään koskaan täysin selvillä tosta sumeasta laskulogiikasta. Mut lohdutuksena vaan, että se vauva tulee sieltä kuitenkin ajallaan, eikä tiedä lasketusta ajasta mitään ;) Joo mä tiedän, ne olis kiva laskeakin... en osaa auttaa.

    ReplyDelete
  2. Mä hämärästi muistelen että se meni jotenkin niin, että viikko alkoi aina +0 ja viikon viimeinen päivä oli +6 mutta siitä, mihin menkkojen suhteen homma asettui, mulla ei ollut niin mitään tajua. Kuuntelin vain neuvolan tätiä.

    Toivottavasti sokerirasituskokeessa ei ilmene mitään. Mulla se on kai uudestaan edessä kun sain sen kirotun raskausdiabetesdiagnoosin ja nyt kai halutaan varmistaa, että se meni pois. Sokerilientä ärh.

    ReplyDelete
  3. Okei, ei ole siis muillekaan täysin pässinlihaa tää neuvolamatikka :)

    Liina toivottavasti diabetes meni pois! Ikäviä tommoset sivuoireet... :/

    ReplyDelete