Thursday, July 26, 2012

kuukausi 0, päivä 26

Täällä on alkanut tänään aivan uusi elämä! Kantoliinan osto ja harjoittelu on tuottanut tulosta. Tässä mä istun, ihan keskellä päivää, kirjottamassa blogia. Kukapa olisi arvannut?

Olin tästä niin fiiliksissä, että otin ja lähetin miehelle oikein kuvan:


Siinä on laps ja nukkuu. Ja minä oon saanut aamupäivän aikana kylvetettyä lapsen (tämä ei siis kylläkään tapahtunut kantoliinassa), laitettua pyykkiä (pesuun SEKÄ kuivurista kaappiin!), pestyä hampaat, siivottua makkarin (petasin jopa sängyn), siistittyä keittiön ja kohta kirjotettua blogientryn! Taikuutta, sanon minä.

Tässä kaikessa endorfiininsekaisessa touhuvimmassa mittailin meidän lastenvaatehyllyn sisusmittoja ja suunnittelen lähtöä Ikeaan (Prisma / Cittarikin voisi kelvata) ostamaan laatikoita, joilla vaatteet saisi paremmin organisoitua.

Toinen vaihtoehto olisi sammua lapsen kanssa tähän sohvalle, kun kerran heräsin tänään jo ysin aikaan (lapsi jäi kyllä vielä hetkeksi nukkumaan).

No comments:

Post a Comment